trucksnearme
Просмотр сообщений Тернущак Ю.И., ФЛ-П

АВТОТРАНСЭЛИТ, ООО не платять , а після негативного відгуку на сайті сказали і не заплатять.АФЕРИСТИ!!!!!!

Тема: Оплата

Перша оплата 08.08 на 100, друга 13.08 на 300, квитанції відправляли, телефонували, а на сайті перегляд платної інформації до сих пір не включили. Підключіть будь ласка

Здравствуйте! Спасибо, ваш платеж от 08-08-2014 в сумме 100 грн получен. Для того, чтобы проверить поступление оплаты и для дальнейшего подключения доступа к платной информации зайдите, пожалуйста, на страницу Мой lardi-trans.com, слева на ней Услуги, далее Подключить пакет. В развернувшемся меню выбираете интересующий вас пакет, если необходимо - количество месяцев, и ниже нажимаете кнопку Отправить запрос. Доступ к платной информации будет подключен через 1-3 минуты.
Оплата от 13-08-2014 будет получена нами в ближайшее время.

Дякую

Тема: Оплата

Перша оплата 08.08 на 100, друга 13.08 на 300, квитанції відправляли, телефонували, а на сайті перегляд платної інформації до сих пір не включили. Підключіть будь ласка


подскажите что делать с грузом?
Машина загрузилась досками с г.Черновцы в Словакию, потом перегруз 5т, потом не порядок с документами,Заказчик пообещал все передать, машина с Украины не выехала, ждем.............
Сейчас Заказчик пропал, машина 2 недели стоит загружена. Что делать?



Подскажите,пожайлуста,имеет ли право банк поднимать процентную ставку во второй раз по валютному ипотечному кредиту в данный кризисный период?Тем более,что с момента взятия кредита прошел всего год,и курс увеличелся,а не уменшился.
Некоторые люди говорят,что банк вообще не имеет право поднимать процентную ставку в течении 5-ти лет,а другие опровергают.
Подскажите пожайлуста!Заранее Благодарна.Мария

Банки та кредити
Що робити, якщо банк вам підняв вам кредитну ставку
Багатьом позичальникам банки протягом останніх двох місяців підняли кредитну ставку. Що робити? Погоджуватись чи спробувати якось боротись зі свавіллям банків?

Автомобілісти першими відреагували на цю ситуацію, та навіть пропонують своє рішення. Для цього був складений текст листа, який можна відправляти банку у відповідь на додаткову угоду до кредитного договору банку про підвищення процентних ставок за кредитом.

ОТЖЕ, ТЕКСТ ЛИСТА БАНКУ:

Шановна-Шановний!

Користуючись нагодою висловлюю Вам свою щиру повагу та подяку за можливість користуватися високоякісними банківським послугами, що їх надає (нужное дописать!)

Станом на (дописать!) 2008 року я користуюся (указать количество) кредитами на (указать цель), які надані (указать банк) – на суму (сумма и валюта) під ставку (ставка) річних (концовку фразы повторить столько раз сколько взяли кредитов). За час існування кредитної заборгованості (указать срок) мною жодного разу не були допущені затримки погашення відсотків чи основної суми боргу або інші порушення умов договору, в тому числі щодо надання банку своєчасної та достовірної інформації про мій фінансово-майновий стан та щодо страхування майна за мій рахунок на користь банку. (если были просрочки - это предложение не писать)

Тому для мене великим подивом було отримати (дата) від Вашого імені офіційні листи щодо підвищення номінальної ставки відсотку за кредито(ами) до (ставка)% річних. Ще більший подив в мене викликала аргументація такого рішення банку а також те, що в ході спроби реалізації цього рішення (банк) допустив кілька суттєвих порушень вимог законодавства України та нормативно-правових актів Національного банку України. В цьому листі я змушений викласти обґрунтовану критику аргументації (банку) та вказати на ознаки порушення законодавства. Сукупність цих факторів унеможливлює підписання з мого боку наданих в супроводі до листів Додаткових угод допоки зазначені порушення не будуть ліквідовані банком, про що я Вас офіційно повідомляю.

Особливо зазначаю, що я заперечую не проти права банку підвищити процентну ставку (це право безумовно міститься в кредитних угодах, що були мною підписані та які я виконую), а проти порушень (банком) процедури реалізації рішення щодо зміни відсоткової ставки.

Стосовно ознак порушення (банком) вимог законодавства України та нормативно-правових актів НБУ в ході спроби реалізації рішення про зміну відсоткової ставки, доводжу до Вашого відома наступне:

• По-перше, надсилання текстів Додаткових угод без супроводження інформацією щодо реальної вартості кредиту є порушенням вимог Правил надання банками України інформації споживачу щодо умов кредитування та сукупної вартості кредиту (затверджені Постановою правління НБУ №168 від 10 травня 2007 року та зареєстровані в Міністерстві юстиції України 25 травня 2007 року №541/13808). Зокрема, пункт 1.3 Правил встановлює що «Банки зобов’язані забезпечувати виконання цих Правил: […] під час укладенні кредитних договорів зі споживачами; […]» Пропозиція укласти додаткову угоду про зміну значення процентної ставки із наданням позичальнику можливості достроково припинити дію угоди у разі непогодження рівнозначно переукладанню кредитної угоди, тому (банк) зобов’язаний був разом із текстом Додаткової угоди надати мені всю необхідну інформацію згідно вимог зазначених Правил, чого, на жаль, не відбулося (если же вам пришла эта самая распечатка - ссылайтесь на то, что она вызывает у вас обоснованные подозрения в своей точности и вы требуете чтобы ее заполнили в вашем присутствии)

• По-друге, зміна відсоткової ставки за договором неможлива без зазначення обґрунтованих підстав для цього. Пункт 3.5 згаданих Правил встановлює, що «Банки мають право змінювати процентну ставку за кредитом лише в разі настання події, не залежної від волі сторін договору, яка має безпосередній вплив на вартість кредитних ресурсів банку. Банки не мають права змінювати процентну ставку за кредитом у зв’язку з волевиявленням однієї із сторін (зміни кредитної політики банку)». В якості аргументації рішення банку в листах наводяться два фактори: зміна облікової ставки Національним банком України відповідно до Постанови правління НБУ №107 від 21 квітня 2008 року та зростання вартості грошових ресурсів на міжбанківському ринку України. Ці аргументи не можуть вважатися такими, що мали безпосередній вплив на вартість кредитних ресурсів банку щодо кредитів, які надані в користування особисто мені, оскільки:

(ЭТОТ АБЗАЦ ТОЛЬКО ДЛЯ ТЕХ, У КОГО КРЕДИТ В ВАЛЮТЕ! Я ЛИЧНО ПИСАЛ ПРО БАКСЫ, У КОГО ЕВРО - ТВОРЧЕСКИ ДОРАБАТЫВАЙТЕ) • Кредит(и), яким я користуюся, деномінований в доларах США. Звертаю Вашу увагу на те, що Національний банк України є емісійним центром гривні та – відповідно – встановлює облікову ставку для гривні, але аж ніяк не для долара США. Більш того, офіційний емісійний центр доларів США – Федеральний Резерв США – починаючи з квітня місяця цього року цілеспрямовано знижує розмір облікової ставки по доларах. Станом на 27 жовтня облікова ставка в доларах США встановлена на рівні 1,5% (півтора відсотки) річних (!!!). Сам Федеральний Резерв спільно із центральними банками країн Європи з середини вересня поточного року надає необмежений доступ комерційним банкам до фінансування в доларах США. Це означає, що Ваш банк може скористатися такою можливістю і тому згадана Постанова правління НБУ не має впливу на вартість ресурсів банку в частині фінансування наданих мені кредитів. Непрямим чином це підтверджує те, що з моменту прийняття згаданої постанови пройшло шість місяців, протягом яких банк не вживав жодних дій щодо підвищення процентний ставок. Чому адекватні дії з боку банку не були вжиті раніше? Адже частиною шостою статті 49 Закону України «Про банки і банківську діяльність» встановлено, що «Банк не може надавати кредити під процент, ставка якого є нижчою від процентної ставки за кредитами, які бере сам банк, і процентної ставки, що виплачується ним по депозитах». Тому якщо збільшення облікової ставки НБУ в гривнях до рівня 12% річних, а ставки за кредитами овернайт до 15% річних із забезпеченням та до 16% річних без забезпечення дійсно мало вплив на вартість ресурсів банку в доларах, то (банк) повинен був запропонувати збільшити ставку негайно, не чекаючи півроку.

(ЭТОТ АБЗАЦ ТОЛЬКО ДЛЯ ЗАЕМЩИКОВ КРУПНЫХ БАНКОВ! В ПРОТИВНОМ СЛУЧАЕ ТВОРЧЕСКИ ПЕРЕРАБОТАТЬ - ТРЕБОВАТЬ УКАЗАТЬ ИСТОЧНИК И ВРЕМЯ НАБЛЮДЕНИЙ!)• Посилання на зростання вартості грошових ресурсів на міжбанківському ринку України наведене без зазначення джерел даних та періоду часу. Вважаю своїм обов’язком зазначити, що оскільки (банк) входить до переліку банків України, за орієнтовними даними яких розраховується основний індекс вартості міжбанківських ресурсів в Україні – KievPrime – Ваш банк не має жодного права використовувати вартість міжбанку в якості аргументу зміни ставки для споживачів, оскільки Ви самі приймаєте участь в її формуванні. З юридичної точки зору така аргументація може вважатися ознакою недобросовісної конкуренції і відповідними правовими наслідками. Якщо ж Ви користувалися якимись іншими даними щодо вартості ресурсів на міжбанківському ринку, я прошу Вас повідомити мене про це, із зазначенням публічного джерела інформації та періоду спостережень. У разі ненадання такої інформації Ваша аргументація в цій частині буде продовжувати вважатися мною необґрунтованою.

(ЭТОТ АБЗАЦ ДЛЯ ТЕХ, У КОГО НЕСКОЛЬКО КРЕДИТОВ! ИНАЧЕ ТВОРЧЕСКИ ДОРАБОТАТЬ - ТРЕБОВАТЬ РАСКРЫТЬ ФОРМУЛУ РАСЧЕТА СТАВКИ! Я ПРОСТО УКАЗАЛ СВОЮ СИТУАЦИЮ) • По-третє, непропорційна зміна ставки за двома кредитами без наведення правила розрахунку вартості кредиту є порушенням моїх прав як споживача. Як вже зазначалося, до двох кредитів, якими я користуюсь, застосовуються різні значення номінальної ставки – 12,2% та 12,0% річних відповідно. Натомість банк намагається встановити однаковий рівень нової номінальної ставки – 14,0% річних, що є нерівномірним збільшенням існуючих ставок – на 1,8 процентних пункти та на 2,0 п.п., відповідно. Тому змушений звернути Вашу особливу увагу на зміст частини п’ятої пункту 3.4 згаданих Правил: «Банки зобов’язані в кредитному договорі зазначити: правило, за яким змінюється процентна ставка за кредитом, якщо договором про надання кредиту передбачається можливість зміни процентної ставки за кредитом залежно від зміни облікової ставки Національного банку або в інших випадках». В жодній з моїх кредитних угод таке правило не наведене ані у вигляді математичної формули, ані навіть у вигляді текстового опису впливу можливих факторів. Відтак я змушений вимагати розкрити мені математичну залежність (кореляцію) між наведеними Вами аргументами (зміна облікової ставки НБУ та зростання вартості грошових ресурсів на міжбанківському ринку України) та запропонованим Вами значенням номінальної ставки, а також офіційно пояснити, чому результуючий вплив цих факторів виявився різним для двох різних іпотечних кредитних угод, що укладені із одним позичальником. Ненадання такої інформації є прямим порушенням вимог зазначених Правил із відповідними правовими наслідками.

Окремо та особливо змушений нагадати Вам, що (банк) входить до переліку тих банків України, на які поширюється дія Постанови правління НБУ №319 «Про додаткові заходи щодо діяльності банків» від 11 жовтня 2008 року (зі змінами, внесеними Постановою правління НБУ №328 від 16 жовтня 2008 року). Зокрема, пункт 2.2 Постанови вказує, що банки: «Повинні враховувати, що рефінансування простроченої заборгованості шляхом видачі нових кредитів, необґрунтована пролонгація кредитів, ненадання позичальникам інформації про сукупну вартість кредиту, внесення до кредитного договору змін щодо вартості кредиту, що не відповідає змінам облікової ставки Національного банку України, кваліфікуватиметься як порушення вимог статті 49 Закону України “Про банки і банківську діяльність” із неухильним застосуванням адекватних заходів впливу». Відповідно, я, як споживач, чиї права можливо були порушені діями (банку), маю всі необхідні підстави звернутися до Національного банку України із проханням надати оцінку діям (банку) та, у разі потреби, застосувати відповідні заходи впливу

Таким чином, наведена в цьому листі інформація в своїй сукупності робить неможливим для мене погодитися на пропозицію (банку) щодо підписання Додаткових угод про підвищення процентної ставки за договорами кредиту. Оскільки я заперечую не проти права банку на підвищення ставки, а проти порушень законодавчих та нормативних актів в ході реалізації цього права, то я офіційно повідомляю Вас, що я погоджуся підписати Додаткові угоди у разі неухильного виконання банком вимог банківського законодавства України та нормативно-правових актів щодо захисту прав споживачів. Виходячи із ситуації, що склалася, задля виконання вимог Законів України «Про банки і банківську діяльність», «Про захист прав споживачів», а також Правил надання банками України інформації споживачу щодо умов кредитування та сукупної вартості кредиту та Постанови правління НБУ №319 «Про додаткові заходи щодо діяльності банків» прошу:

1. Надати мені розрахунок орієнтовної сукупної вартості кредиту. Така інформація необхідна мені для оцінки своєї здатності до подальшого обслуговування отриманих кредитів;

2. Надати мені інформацію щодо подій, які мали безпосередній вплив на вартість ресурсів банку, із зазначенням публічного джерела інформації та діапазону часу, який аналізувався банком. Така інформація необхідна мені з метою розуміння факторів, що можуть впливати на вартість ресурсів банку в майбутньому, а отже – і можливу повторну зміну процентної ставки за кредитами.

3. Повідомити мене про правило (у вигляді алгебраїчної формули), за яким банк розраховує необхідну зміну процентної ставки за договорами на основі подій, що впливають на вартість ресурсів банку. Задля кращого розуміння механізму формування вартості кредиту прошу також навести, яким чином на підставі цього правила були розраховані ставки на момент видачі мені кредитів.

Ще раз підкреслюю, що надання такої інформації є обов’язком банку, який закріплений у відповідних нормативно-правових актах Національного банку України. Тому висловлюю сподівання, що моя вимога щодо надання інформації буде сприйнята Вами із розумінням.

До часу надання такої інформації я не зможу погодитися на пропозицію банку щодо підвищення ставки та буду проводжувати обслуговувати кредити на первісних умовах. У разі, якщо (банк) в односторонньому порядку змінить процентну ставку за договорами кредиту, я буду змушений звернутися до відповідних державних органів влади та, можливо, – до засобів масової інформації, з метою забезпечення захисту своїх законних прав та інтересів.

Читайте також:
Кабмін заборонив банкам конфісковувати квартири
Верховна Рада заборонила банкам підвищувати відсоткові ставки!
Банки остаточно припинили кредитування первинної нерухомості


Вс Янв 11, 2009 1:32 pm

гость 2007
Новичек

Зарегистрирован: 26.09.2007
Сообщения: 17










З А К О Н У К Р А Ї Н И

Про внесення змін
до деяких законодавчих актів України
щодо заборони банкам змінювати умови договору
банківського вкладу та кредитного договору
в односторонньому порядку


Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:

I. Внести зміни до таких законодавчих актів України:

1. У Цивільному кодексі України ( 435-15 ) (Відомості
Верховної Ради України, 2003 р., NN 40-44, ст. 356):

1) доповнити статтею 1056-1 такого змісту:

2) "Стаття 1056-1. Проценти за кредитним договором

1. Розмір процентів та порядок їх сплати за договором
визначаються в договорі залежно від кредитного ризику, наданого
забезпечення, попиту і пропозицій, які склалися на кредитному
ринку, строку користування кредитом, розміру облікової ставки та
інших факторів.

2. Встановлений договором розмір процентів не може бути
збільшений банком в односторонньому порядку.

3. Умова договору щодо права банку змінювати розмір процентів
в односторонньому порядку є нікчемною";

2) статтю 1061 після частини третьої доповнити новою частиною
такого змісту:

"4. Умова договору щодо права банку змінювати розмір
процентів на строковий вклад в односторонньому порядку є
нікчемною".

У зв’язку з цим частини четверту та п’яту вважати відповідно
частинами п’ятою та шостою.

2. Статтю 55 Закону України "Про банки і банківську
діяльність"( 2121-14 ) (Відомості Верховної Ради України,
2001 р., N 5-6, ст. 30) доповнити частиною четвертою такого
змісту:

"Банкам забороняється в односторонньому порядку змінювати
умови укладених з клієнтами договорів, зокрема, збільшувати розмір
процентної ставки за кредитними договорами або зменшувати її
розмір за договорами банківського вкладу (крім вкладу на вимогу),
за винятком випадків, встановлених законом".

II. Цей Закон набирає чинності через 10 днів з дня його
опублікування.


Президент України В.ЮЩЕНКО

м. Київ, 12 грудня 2008 року
N 661-VI