trucksnearme
Просмотр сообщений Tsapsons

Возьму машину на полную экспедицию от 5 до 22тонн. тел. 0983905128 - Елена
Для чого? Купіть собі машини від 5 до 20 тон і їздіть. Це супер вигідною. Інвестиція у 5 тонник(якщо Ви звичайно знаєте, що повна маса такої машини 11500 кг, а не 7500 кг) складає +/- 25 000уо, ставки, по 8-10 грн., Авто у місяць проїде 10000 км максимум, мінус паливо, оплата роботи водія, запчастини, податки, залишиться 1,2-1,25 грн з км. Якщо нічого не їсти, то за 5-7 років повернетеся вкладене, а потім почнете заробляти. І вперед! Удачі


Шановні Колеги, сказане вище цікаве, але є декілька моментів:
1. 0,8 євро на км - це, вибачте, "понти" для експедицій. При тарифі, який нижчий за 1,3 євро на км(для 20-ки) адекватному Перевізнику не варта заводити двигун!
2. Коли Вам називаю вартість - перша фраза: " ВІ ох@йелі"! Розраховуйте тариф правильно. Межа беззбитковості для перевізника це 30% вартості палива + додаткові витрати.
3. 17 000 грн. на Київ для фури з "прігранічних" районів означає: витрати на кордоні: 300 грн. наш кордон., при 1000 км витрати на паливо: 7600 грн., оплата праці - 1000км*2,5 грн= 2500 грн. тобто, лише прямі витрати становлять 11 400. Без амортизації заробіток становить: 17000-11400-5%(якщо ЄП) = 4750... або 186 долларів, або 0,18 цента на км....

Відповідно, табуреточки, ротик закрили, інвестували у фуру 100 000 євро і починаємо говорити про ціни!


При таких розкладах не треба їздити. Економічних обгрунтувань ПД ніхто не відміняв. Для будь якого транспорту, витрати на паливо вище 33 % ціни - це межа беззбитковості. Порахуйте: амортизацію авто, вчасний і адекватний ремонт, накладні витрати(податки, зв"язок, страхування), оплату праці водія і можливість обновлення парку. У Вашому випадку це станеться через 1 000 років...


Так, для загального розвитку: "бус" - це авто загальною масою до 3500 кг, категорії "В". Арифметика проста: власна маса + маса вантажу = 3500 кг. Такий тип ТЗ не передбачає засобів контролю режиму роботи і відпочинку водія(тахо), дозволів та ліцензій(вантажні перевезення). Найоптимальнішими з точки зору в/п є нові Мастера із власною масою 1900 кг. Хоча зустрічав баранів, які грузять в Газель чи спрінтера 3500 кг вантажу...бо у техпаспорті пише 3500...


На відстані 150 і більше км: 30% вартість палива у дві сторони, 70 - все інше. Крім того, жодного буса в/п 2 т я не зустрічав...


Ужгород - Вишнє Нємецке. Зараз для фур черга, але рефи йдуть без проблем. Приблизний час проходження для пустої фури 4- 6 годин. А на рахунок фрахта у 2 000 у.о. на Київ із Словакії, згадав анекдот:
на сповіді: Отче займаюся коханням 25 разів за ніч, - це не гріх?
- Гріх, пизд@@ж, великий гріх..


Працював з п. Троян. Порядні люди. Жодних питань не виникало. Шкода, щоб під їх іменем хтось псував їм репутацію.


Який був фрахт з Львова до с.Порошково, що експедиційні 400 грн.? Як можна давати завантаженя компанії, що знаходиться за адресою: ЗАКАРПАТСЬКА ОБЛ., вул. ПЕРЕМОГЫ, БЕЗ НАСЕЛЕНОГО ПУНКТА?


я з Ужгорода, у Мукачеві кожен день. Більше тижня немає ніяких блокпостів, дорога відкрита.


нормально, все у штатному режимі, з автоматами ніхто не бігає, дорога відкрита.


заправка ВОГ(виїзд з кордону у Чопі), ПБ на Минайській в Ужгороді, заправка Укрнафта(с. Баранинці, круг)


тобто, незалежно від відстані, витрат, напрямку - 214 євро? :to_become_senile:


Це в принципі не компетенція СБУ... напевно перенаправили в МВС..


Працювали з цим ПП, жодних проблем не було, узгодили вартість перевезення. Всі, як контактні особи на завантажені, так і на розвантажені передзвонювали. Жодних питань по оплаті не було. Як на мене, порядна і відповідальна компанія.

Тема: админу

Рахунок оплачено, доступ відсутній. прошу підключити


все зависит от ценообразования на перевозки, цивилизован ли рынок. для перевозок груза в пределах весовых, габаритных и т.д. пределах, стоимость перевозки должна выходить следующей: 35% - топливо, 20 % амортизация, 10 - оплата работы(водителя), до 15 - налоги, остальное - "доход". Время работы водителя должно быть согласовано с временем доставки.


основна проблема у нас, - це відсутність механізму ціноутворення. для великих компаній(відправників вантажів) у європі вартість перевезення становить від 2 до 5% від вартості товару. Перевізники розраховують вартість наступним чином: 35% - вартість палива, до 10% - оплата праці водія, 5% - амортизація ТЗ. до 35% - податки, збори, банківські послуги, дорожній збір, 15 - ЧИСТИЙ ПРИБУТОК. Таким чином, для ТЗ загальною масою до 3500 кг - мінімальна ціна на перевезення 0,45 - 0,65 є/км, від 3500 до 7500 - 1,2 - 1,5 є/км, інші(крім негабарита і АДР) 2,3 - 2,8 є/км. Оплата праці експедитора не може перевищувати 10 % суми, - у нас 60 - 70 %.