На головке слева вверху по ходу движения расположен вход кабеля с блока управления на форсунки. Из головки внутрь защитного кожуха кабеля попадает масло. Кто и как решил данную проблему? 067 514 51 10 Сергей.
Стикався з такою проблемою на Renault Premium 440 DXI.
Було знято клапанну кришку .
Проводка входить через пластмассову проставочну втулку і все це діло залито (замазано) герметиком(тобто на головці відсутнє з"єднання папа/мама через яку можна від"єднати проводку) .
Тому отвір та проводку було просто зачищено від старого герметика, обезжирено антісиліконом і залито новим. Використовували герметик Віктор Рейнз (головне щоб був маслостойкий та тримав температуру + 110 С)

З проводкою форсунок Renault Premium 440 DXI може виникнути інше проблема . Ізоляція проводів що йдуть до форсунок має бочину : якщо провід зігнути ізоляція обсипається . Поки туди ніхто не лазить, вона не обсипається - а варто лише один раз зігнути провід і все ...
На розборках за дану проводку просять від 300дол. до 7 000грн. Але ж вона теж обсипається .
Цікаво як коллеги вирішують дану проблему ! В Херсоне есть фирма, занимается профессионально ремонтом, диагностикой и в том числе восстановлением проводки на Рено Премиум DXI. Называются - Ковш, в ютюбе много роликов, реальные профи.